Biały kapelusz porady jest zazwyczaj podsumowuje się jako tworzenie treści dla użytkowników, a nie dla wyszukiwarek, a następnie co zawartość łatwo dostępne dla algorytmów online „pająk”, a nie próbuje oszukiwać algorytm z jego zamierzonego celu. Biały kapelusz SEO jest pod wieloma względami podobny do rozwoju strony internetowej, która promuje dostępność, chociaż te dwa nie są identyczne.

Marketing przez pozycjonowanie stron w UK i Niemczech

  • Czarny kapelusz SEO próbuje poprawić rankingi w sposób, który jest nieakceptowany przez wyszukiwarki, lub pociąga za sobą oszustwa. Jedna technika czarnego kapelusza wykorzystuje tekst, który jest ukryty, albo jako tekst w kolorze podobnym do tła, w niewidocznym podziemiu, lub umieszczony poza ekranem.
  • Inna metoda daje inną stronę w zależności od tego, czy strona jest żądana przez człowieka odwiedzającego lub wyszukiwarkę, techniką znaną jako cloaking. https://gogler.pl/pozycjonowanie-w-niemczech-i-uk/ Inną kategorią czasem używaną jest szary kapelusz SEO. Jest to między czarny kapelusz i podejście do białego kapelusza, gdzie stosowane metody uniknąć karania witryny, ale nie działają w produkcji najlepszych treści dla użytkowników. Szary kapelusz SEO jest całkowicie skoncentrowany na poprawie rankingów w wyszukiwarkach.

Wyszukiwarki mogą penalizować strony, które odkrywają za pomocą metod czarnego kapelusza, albo poprzez zmniejszenie ich rankingów lub wyeliminowanie ich aukcji z baz danych w ogóle. Takie kary mogą być stosowane albo automatycznie przez algorytmy wyszukiwarek, albo przez ręczny przegląd witryny. Jednym z przykładów było usunięcie przez Google w lutym 2006 r. zarówno BMW Niemcy, jak i Ricoh Niemcy za stosowanie zwodniczych praktyk. Obie firmy szybko jednak przeprosiły, poprawiły naruszające strony i zostały przywrócone na listę Google.

Sprzedaż internetowa w Niemczech i UK
Jako strategia marketingowa

Strony www w Niemczech i UK – pozycjonowanie

SEO nie jest odpowiednią strategią dla każdej strony internetowej, a inne strategie marketingu internetowego mogą być bardziej skuteczne jak płatna reklama poprzez kampanie pay per click (PPC), w zależności od celów operatora witryny. Search engine marketing (SEM), to praktyka projektowania, prowadzenia i optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach internetowych. Jego różnica w stosunku do SEO jest po prostu przedstawiona jako różnica między płatnym i niepłatnym rankingu priorytetów w wynikach wyszukiwania.

Jego celem jest znaczenie bardziej niż znaczenie; twórcy stron internetowych powinni traktować

SEM z najwyższą wagę z uwzględnieniem widoczności PageRank, jak większość przejść do głównych aukcji ich wyszukiwania. Skuteczna kampania marketingowa w Internecie może również zależeć od budowania wysokiej jakości stron internetowych w celu zaangażowania i przekonania właścicieli stron internetowych, tworzenia programów analitycznych umożliwiających pomiar wyników oraz poprawy współczynnika konwersji strony.

W listopadzie 2015 r. Google opublikował publicznie pełną 160-stronicową wersję Wytycznych dotyczących oceny jakości wyszukiwania, co obecnie pokazuje zmianę w ich ukierunkowaniu na „użyteczność” i wyszukiwanie mobilne. W ostatnich latach rynek telefonii komórkowej eksplodował, wyprzedzając wykorzystanie komputerów stacjonarnych, jak pokazał StatCounter w październiku 2016 r., gdzie przeanalizowano 2,5 mln stron internetowych, a 51,3% stron zostało załadowanych przez urządzenie mobilne.